Kiedy pomagamy naszemu dziecku w wyborze szkoły, chcielibyśmy, żeby zostało ono jak najlepiej przygotowane do życia. Żeby po trzech czy czterech lat nauki potrafiło określić swoje mocne strony i świadomie zdecydować o dalszej drodze kształcenia. Czasy współczesne powodują jednak, że zawodu nie wybieramy raz na zawsze. Młody człowiek musi rozwijać kompetencje, które pozwolą mu dostosowywać się do ciągle zmieniających się wymogów na rynku pracy. Dlatego dbamy o wykształcenie ogólne
i rozwijamy tzw. kompetencje miękkie w trakcie realizacji różnych projektów (m.in. „Zawodowe puzzle. Nastolatki decydują o sobie”).
IV Liceum stawia na wszechstronny rozwój młodych ludzi. Nauka jest tutaj najważniejsza. Kadra nauczycielska ciągle podnosi kwalifikacje a zdobywaną wiedzę i wieloletnie doświadczenie wykorzystuje w pracy z młodzieżą, osiągając coraz to lepsze wyniki. Dowodem niech będą raporty publikowane przez Centralną Komisję Egzaminacyjną.
i rozwijamy tzw. kompetencje miękkie w trakcie realizacji różnych projektów (m.in. „Zawodowe puzzle. Nastolatki decydują o sobie”).
IV Liceum stawia na wszechstronny rozwój młodych ludzi. Nauka jest tutaj najważniejsza. Kadra nauczycielska ciągle podnosi kwalifikacje a zdobywaną wiedzę i wieloletnie doświadczenie wykorzystuje w pracy z młodzieżą, osiągając coraz to lepsze wyniki. Dowodem niech będą raporty publikowane przez Centralną Komisję Egzaminacyjną.