IV Liceum Ogólnokształcące w Piotrkowie Tryb.
im. Generała Stefana Roweckiego - Grota

Tak się tworzy wspomnienia- wycieczka na Wybrzeże

Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
5 + 6 =
Link
61856548_2308163995896974_6682232341001142272_n
W dniach 26- 28 maja 2019 roku  grupa młodzieży z naszej szkoły wraz z opiekunami wyruszyła w kierunku polskiego Wybrzeża. Po krótkim przystanku w Toruniu zatrzymaliśmy się na dłużej, aby zwiedzić zamek krzyżacki w Malborku. Tego samego dnia czekała nas jeszcze niezwykle pouczająca i poruszająca lekcja historii na terenie obozu koncentracyjnego w Sztutowie. Stamtąd udaliśmy się do dość spokojnej poza sezonem turystycznym Krynicy Morskiej, która nie po raz pierwszy stała się nasza bazą noclegową. Kolejny dzień rozpoczęliśmy od relaksującego rejsu z Krynicy do położonego nad Zalewem Wiślanym Fromborka. To nieduże miasto jest silnie związane z osobą Mikołaja Kopernika, o czym między innymi opowiadał nam nasz przewodnik. Po powrocie do Krynicy dzień zakończyliśmy szalonymi zabawami na plaży. Niestety, wszystko, co dobre szybko się kończy. Dzień trzeci i ostatni naszego pobytu nad Bałtykiem przywitał nas dość niską temperaturą i deszczem, lecz nawet niezbyt letnia aura nie popsuła nam humoru. Nieco przemoczeni, lecz nadal uśmiechnięci spacerowaliśmy po Gdańsku i Sopocie. Ten dzień z pewnością szczególnie miło będzie wspominał jeden z uczestników naszej wycieczki, który dokładnie 18 lat temu przyszedł na świat. Oczywiście nie zabrakło niespodzianek dla naszego jubilata i jedno jest pewne – po tych wszystkich życzeniach „Smolar” na bank będzie nieśmiertelny :D Wesoły, wręcz imprezowy, nastrój towarzyszył nam do samego końca. Dojeżdżaliśmy do Piotrkowa ze śpiewem na ustach, z głowami pełnymi wrażeń i niepowtarzalnych wspomnień. Chcielibyście przeżyć coś podobnego? Już teraz zapraszamy na kolejne wspólne wyprawy.